Ennél jobb címe nem lesz a Galaxis őrzői folytatásának
2015. június 29. írta: prominent

Ennél jobb címe nem lesz a Galaxis őrzői folytatásának

guardians_of_the_galaxy_2_1.jpg

Hosszú ideig tartó rajongói spekulációkat most maga az író-rendező oszlatja el. Megvan a galaktikus mese folytatásának címe.

guardians-of-the-galaxy-star-lord-drax.jpg

James Gunn író-rendező a facebookján közölte, hogy a tavalyi óriási sikert aratott Galaxis őrzői második epizódját Guardians of the Galaxy Vol. 2 címmel kerül 2017. május 5-én a mozikba.

"Igen, a Galaxis őrzői film folytatása a Guardians of the Galaxy Vol. 2 (magyar címe egyelőre nem ismert - a szerk.megj.) Kevin Fiege nemrég elkottyintotta a címet a Hangya film premierjén, ami végülis jó, hiszen Isten tudja, hogy én mikor szóltam volna el magam akár itt, az fb oldalamon. Ugyan voltak találgatások a rajongók részéről azon fotó alapján, amit nemrég posztoltam, de hát tudjátok, nem árulhattam el mindjárt. Többen is arról csevegtetek, hogy a Guardians of the Galaxy Vol. 2 lehet a befutó. Annyira nagyon akartam megerősíteni, ám akkor még nem tehettem." - fogalmazott a rendező.

guard.png

A Guardians of the Galaxy 2 filmben újra szerepel Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Vin Diesel, valamint Bradley Cooper is.

guardians-of-the-galaxy-awesome-mix-vol-1.jpg

Forrás: comingsoon.net

A bejegyzés trackback címe:

https://mozitekercs.blog.hu/api/trackback/id/tr837584038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paráznabillegető 2015.06.30. 09:17:23

oszoljanak, nincs itt semmi látnivaló!...

Jim Raynor 2015.06.30. 12:39:44

ebből magyarul tuti hogy "Dupla hangerő", vagy valami ilyesmi lesz :DDDDDD

dedalon74 2015.06.30. 12:42:24

Még őrzőbb a galaxisod...

hgfjfutfuj 2015.06.30. 15:07:46

.....újratöltve? Esetleg jó lett volna még az angol verzió "Still the Guardians of the Galaxy" :p
süti beállítások módosítása